آموزش

7 برند برتر ابزارآلات نجاری و صنعتی

برای حصول نتیجه‌ای مناسب و ایده آل در پروژه و کارهایتان باید از ابزار مناسب با کیفیت بالا استفاده کنید و نحوه صحیح کار با آن را بلد باشید؛ با خرید ابزار مناسب با نوع کار و نیازتان در زمان و پول صرفه‌جویی می‌کنید. در این مقاله قصد دارمی تا با معرفی ۷ برند برتر ابزارآلات در کشورمان،‌ انتخاب ابزار مناسب را تا حدممکن برای شما آسان‌تر کنیم.

انتخاب ابزار مناسب برای انجام کارهای صنعتی

تفاوتی ندارد که در انجام کارهای صنعتی فردی حرفه‌ای هستید یا تازه کار، در هر صورت بدون ابزارآلات مناسب نمی‌توانید کاری را پیش ببرید درواقع بدون ابزارآلات مناسب افراد ماهر و تازه‌کار فرقی با هم ندارند. البته باید این نکته را هم مد نظر داشته باشید که لازم نیست در همان ابتدای کار جعبه‌ ابزاری با تمامی ابزارآلات موجود در بازار را با تمام امکانات خریداری کنید و درواقع بهتر است به تدریج و برحسب نیاز خرید ابزار را انجام دهید. برای خرید ابزار مناسب باید به خوبی تحقیق و با اطمینان خرید کنید تا مجموعه‌ای از بهترین‌ ابزارآلات را داشته باشید.

برند برتر ابزارآلات

در ادامه با ما همراه باشید تا با 7 برند برتر ابزارآلات نجاری و صنعتی آشنا شوید.

رونیکس

بازار ابزارآلات در گذشته در اختیار برندهای بزرگ بود که کیفیت و قیمت بسیار بالایی داشتند؛ به عبارتی دیگر برای داشتن ابزارآلات با کیفیت بالا باید هزینه زیادی می‌شد چون ابزارآلات ارزان قیمت کیفیت بسیار پایینی داشتند و پاسخگوی نیاز بازار و مشتری نبودند. در این حین برند رونیکس با هدف تولید ابزار مقرون به صرفه با کیفیت و خدمات پس از فروش قوی وارد بازار ابزارآلات شد.

رونیکس با مطالعه دقیق و نیاز سنجی بازار اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت و ارگونومیک کرده و تمام محصولات را با آخرین سیستم‌های مدیریت و تجهیزات اتوماتیک تولید کرده که توسط سیستم‌های کنترل کیفی بسیار دقیق و سخت‌گیرانه تست و بازرسی می‌شوند.

رونیکس با ارائه خدمات پس از فروش، تامین قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز مصرف کنندگان، پیک رایگان، تعمیر دو ساعته ابزار در تهران و یک روزه در شهرستان و … توانسته اعتماد زیادی جلب کند و جایگاه ویژه‌ای در بازار کسب کند.

بوش

کمتر کسی پیدا می‌شود که تا به حال اسم برند بوش را نشنیده باشد. این برند نام آشنا و پر آوازه با بیش از یک قرن سابقه در جهان برای اولین بار در سال 1886 توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد و امروزه یکی از 10 شرکت بزرگ آلمان است. نام این برند همواره در فهرست چند برند برتر ابزارآلات در جهان به چشم می‌خورد.

بوش با توجه به نیازهای روز و استفاده از تکنولوژی‌های جدید محصولات متنوعی به بازار ارائه کرده که مورد توجه خاص و عام قرار گرفته است. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت بوش ثبت رکوردهای جدید در مصرف انرژی است و مزیت آن در مقایسه با دیگر رقبا، تولید محصولات کم‌ مصرف است. استفاده از فناوری‌های جدید و به‌کارگیری برنامه‌های مخصوص از دیگر دلایل محبوبیت بوش بوده که امکان کنترل محصولات بوش را فراهم می‌کند.

یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های بوش، تولید ابزارآلات است. این برند ابزارآلات خود را به دو گروه نیمه صنعتی و صنعتی با دو رنگ متفاوت تقسیم ‌بندی کرده تا کاربر با توجه به نیاز خود بتواند ابزار مناسب به‌ راحتی انتخاب کند. ابزار نیمه صنعتی بوش با رنگ سبز روشن و ابزار صنعتی با رنگ آبی متمایز می‌شوند. ابزار نیمه صنعتی تنوع و محدودیت‌هایی داشته اما قیمت آن ارزان‌تر است. ابزار صنعتی تنوع و اقلام بیشتر با کیفیت و قیمت بالاتری دارد. اگرچه قیمت این گروه بالاتر است، دارای خدمات بیشتری بوده و لوازم و قطعات آن راحت‌تر یافت می‌شود. بوش سبز تنها برای کارهای نیمه صنعتی و خانگی مناسب بوده و نباید از آن در کارهای صنعتی و سنگین استفاده شود.

جالب است بدانید 92% سود حاصل از فعالیت‌های بوش صرف کارهای خیریه و عام‌المنفعه می‌شود. هم‌چنین بیمارستان رابرت بوش در سال 1936 به‌عنوان یک سازمان خیریه تاسیس شد. بوش با فعالیت در زمینه تحقیق و توسعه مستمر و در کنار آن تکیه به اصول و سیاست‌های رابرت بوش امروزه از معروف‌ترین برندها در حوزه مهندسی است.

نارکس

یکی از مشهورترین برندها در زمینه تولید ابزار، نارکس بوده که در سال 1919 تاسیس شد و بیشتر تمرکز خود را روی تولید ابزار نجاری گذاشت. از جمله مهم‌ترین و پرطرفدارترین محصولات نارکس می‌توان به مغار خراطی، مغار منبت کاری، چکش، پیچ گوشتی، سر پیچ گوشتی و آچار اشاره کرد. محصولات این برند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و همگی تحت به روز ترین استانداردهای اروپا ساخته می‌شوند و از نظر کنترل کیفی مورد بررسی قرار می‌گیرند.

شپخ

یکی دیگر از برندهای برتر در زمینه تولید ابزارآلات، شپخ است که برای اولین بار در سال 1927 توسط ژوزف شپخ در کرومباخ آلمان تاسیس شد. محصولات این برند به ابزارآلات DIY، ابزارآلات باغبانی و ساختمان سازی و بهسازی تقسیم می‌شود که مشتریان می‌توانند بسته به نوع نیاز و کاربرد یکی از انواع ابزارآلات را انتخاب و خریداری کنند.

قیمت محصولات شپخ نسبت به کیفیت و در مقایسه با دیگر برندهای ابزارآلات بسیار مقرون به صرفه است.

تخصص این برند بیشتر در زمینه تولید ماشین‌آلات نجاری بوده و هم زمان به گسترش دامنه ماشین‌آلات و لوازم جانبی ادامه می‌دهد. تنوع بسیار زیاد ابزارآلات و ماشین آلات نجاری شپخ پاسخگوی نیاز نجاران، درودگران و علاقه‌مندان به صنعت نجاری است. از جمله مهم‌ترین و پرطرفدارترین ابزارآلات نجاری شپخ عبارتند از: دستگاه‎های چوب بری، هیزم شکن، دستگاه چوب تراش، فارسی بر کشویی، اره نفوذی، اره میزی، اره فلکه، دستگاه خراطی و گندگی . همچنین شپخ همواره در تلاش بوده تا از لحاظ کیفی خود را در سطح چند برند برتر ابزارآلات در جهان نگه دارد.

CMT

گروه تولیدی CMT برای اولین بار در سال 7962 در پیزارو فعالیت خود را در زمینه تولید ابزارآلات ساختمانی و نجاری آغاز کرد و امروزه با بیش از 7000 قلم کالا به یکی از مطرح‌ترین برندها در این صنعت شناخته شده‌ است.

سی‌ ام‌ تی با به کارگیری سیستم تولید کاملاً خودکار و تیم فنی متخصص توانسته به بالاترین میزان بهره‌وری و کیفیت در بخش تولید دست یابد که نتیجه آن تولید محصولات برش با کیفیت بالا، درجه‌یک و قیمت مقطوع در بخش تولید ابزارآلات شد. ابزارآلات سی ام تی را در بازار به اسم ابزارآلات نارنجی هم می‌شناسند. محصولات این برند با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید شده و تمامی تولیدات این برند از لحاظ عمر مصرف، دقت و تیزی به دقت کنترل می‌شود.

پیهر

برند پیهر همواره جز چند برند برتر ابزارآلات نجاری خصوصا انواع گیره یا پیچ دستی بوده است. برند پیهر برای اولین بار در سال 1957 توسط برادران پیکراس در اسپانیا تاسیس شد. محصولات این برند با استحکام، کیفیت و کارایی عالی موفق به تولید کلمپ، انواع اتصال دهنده و ساپورت شد و طولی نکشید که در سرتاسر جهان شناخته شد.

یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز کلمپ یا گیره‌های نجاری پیهر با دیگر محصولات مشابه در مواد اولیه با کیفیت است. علاوه بر این تمام محصولات این برند با استفاده از سیستم‌های تولید مطمئن و واحد کنترل کیفیت بررسی می‌شوند.

صامت

یکی از برندهای نام آشنا در زمینه کابینت سازی و لوازم جانبی مبلمان صامت است که در سال 1973 برای اولین بار در استانبول تاسیس شد. امروزه این برند با بیش از 2000 قلم کالا در حوزه یراق آلات و اکسسوری به یکی از معتبرترین برندها در این زمینه تبدیل شده است. این برند به کمک نیروهای فنی متخصص و به کارگیری ماشین‌آلات تمام اتوماتیک موفق به افزایش تولید شد تا آنجا که امروزه خرید محصولات صامت به دلیل کیفیت بالای این برند به شکل قابل توجهی بالا رفته است.

سازوکار، بزرگترین تامین کننده ابزارآلات برند های مطرح جهان

مجموعه سازوکار با گردآوری ابزار، یراق، ماشین آلات و مواد اولیه از برندهای مطرح در جهان سعی کرده تا با استانداردهای جدید، نگاهی متفاوت و با هدف خدمت‌رسانی به مشتریان تجربه خریدی متفاوت را برای کاربران و مشتریان در خرید اینترنتی ابزار رقم بزند. از سوی دیگر شرکت سازوکار همواره در تلاش بوده تا با تامین کالا و اخذ نمایندگی چندین برند برتر ابزارآلات در جهان بهترین محصولات را برای مشتریان خود فراهم کند.

خرید اینترنتی بدون واسطه، امکان مقایسه کالاهای مختلف، نقد و بررسی کارشناسانه، مشتری مداری، قیمت رقابتی، خدمات پس از فروش، مشاوره رایگان برای انتخاب و خرید کالا، روش‌های مختلف ارسال کالا و نحوه پرداخت همگی از ویژگی‌های مهم فروشگاه‌های اینترنتی سازوکار است. برای تهیه لوازم مورد نیاز خود کافی است به سایت سازوکار مراجعه کنید.

سوالات متداول

بهترین برند پیچ گوشتی شارژی چیست؟

برندهای مختلفی در زمینه تولید پیچ گوشتی شارژی قدم برداشته‌اند اما پرفروش ترین پیچ گوشتی‌ مربوط به برند بوش است. پیچ گوشتی شارژی بوش مدل Bosch GO II یکی از بهترین انواع ابزارآلات بوده که برای استفاده خانگی و حتی صنعتی مناسب است.

بهترین برند ابزار حکاکی کدام است؟

نارکس یکی از بهترین برندهای در زمینه تولید مغار و ابزار حکاکی است.

بهترین برند کلمپ و گیره‌های نجاری کدام است؟

برند اسپانیایی پیهر از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای تولیدکننده کلمپ و گیره نجاری است.

به اشتراک بگذارید
اشتراک گذاری مقاله در