اخبار

نمایشگاه اینترزوم 2019 (Interzum)

نمایشگاه اینترزوم (Interzum 2019) از 21 تا 24 می در شهرکلن آلمان برگزار گردید. این نمایشگاه بین المللی در حوزه تکنولوژی‌های جدید و مواد اولیه ساخت مبلمان و دکوراسیون داخلی فعالیت کرده و روی تجارت و صنعت دکوراسیون تاثیر به سزایی دارد. اینترزوم به فعالان این صنعت ایده‌هایی تازه داده تا با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌ها، محصولاتی خلاقانه تولید کنند.

بیش از 1800 شرکت کننده از 60  کشور جهان در فضایی بالغ بر 190 هزار مترمربع در کلن آلمان گرد هم آمدند که این تعداد در مقایسه با دوره قبل افزایش داشته است. در این دوره علاوه‌بر شرکت‌کنندگان، تعداد بازدیدکنندگان هم افزایش یافته که 55000 نفر از کشورهای دیگر به آلمان آمده بودند تا در نمایشگاه اینترزوم شرکت کنند.

اینترزوم

این رویداد بزرگ صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی هر دو سال یک بار غرفه‌داران و بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جهت دیدار و تجارت گردهم می‌آورد. در حقیقت در این نمایشگاه مجموعه‌ای از تامین‌کنندگان مایحتاج تولیدکنندگان مبلمان، کابینت و دکوراسیون همراه با پیشگامان، نوآوران و بهترین‌های صنعت مبلمان، دکوراسیون داخلی و فضای زندگی، ایده‌های جدید و به‌روز خود را در این نمایشگاه ارائه می‌دهند. همچنین طیف وسیعی از محصولات این صنعت ارایه می‌گردد، درنتیجه می‌توان فضای داخلی زندگی در آینده را در این نمایشگاه دید و الهام گرفت. همچنین می‌توان اطلاعات کاملی درمورد فناوری‌ها و طرح‌های جدید تولید مبلمان و دکوراسیون داخلی را به دست آورد. اینترزوم به نوعی مرکز تجاری بین‌المللی با رویدادی برجسته، جذاب، آموزنده و پیشگام بوده و جهشی بزرگ در نوآوری‌ها و قلب تپنده صنعت مبلمان است که موضوعات گسترده‌ای از جمله یراق‌آلات، عناصر شیشه‌ای و روشنایی، مواد مبتنی بر چوب، مواد طبیعی مثل چرم در آن نمایش داده می‌شود.

همچنین بخوانید: نمایشگاه صنعت چوب 1400

از سویی کاهش فضای زندگی و کار و از سویی دیگر تبدیل تکنولوژی به عضوی جدایی نا پذیر از زندگی روزمره موجب شده که تمرکز اصلی اینترزوم بهبود و افزایش بهره وری از فضاهای کوچک با به کار گیری روش های نوین تکنولوژی و انقلاب صنعتی 4 باشد.

interzum-2019

ویدیو گزارش نمایشگاه اینترزوم 2019

در ادامه ویدئویی کوتاه از نمایشگاه بین‌المللی اینترزوم برای علاقه‌مندان به صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی قرار داده‌ایم.

در نمایشگاه اینترزوم محصولات، فناوری و نوآوری‌ها در سه دسته مواد و طبیعت، عملکرد و اجزا و پارچه و ماشین آلات طبقه بندی می شوند. علاوه بر این در این نمایشگاه به دیجیتال سازی، تولید سفارشی، تجدید پذیری، حمل و نقل و مسائلی از این قبیل که در سطح جهانی مورد توجه قرار می‌گیرد، توجه شده است.

در نمایشگاه ایننترزوم مسابقه ای در زمینه طراحی و نوآوری‌های هوشمند اجرا شد که 260 اثر از 22 کشور در آن شرکت کردند. 59 اثر در بخش شکل و عملکرد خاص، 12 اثر در بخش طراحی شاخص و برتر در شکل و عملکرد و تعدادی محصول مخصوص فضاهای کوچک موفق به دریافت جایزه شدند.

interzum

نمایشگاه اینترزوم فرصتی طلایی برای کسب تجربه، آشنایی با ایده های نوین، فرصتی برای یادگیری و زمینه‌ای برای حضور در بازار و رقابت جهانی است. از مهم ترین محصولات و موضوعاتی که در اینترزوم 2019 مورد توجه قرار گرفت، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبلمان، اثاثیه و لوازم داخلی
  • مواد اولیه تولید مبلمان و کابینت
  • ماشین آلات، لوازم و اتصالات لازم برای تولید مبلمان
  • ابزار و تجهیزات نور پردازی
  • انواع کف پوش، دیوار پوش و سقف کاذب
  • تشک و انواع رویس خواب
  • در و لوازم جانبی در
به اشتراک بگذارید

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا